۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۶

رییس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد؛

برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی در نوروز ۱۴۰۱

برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی در نوروز ۱۴۰۱

قزوین- رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: با توجه به روند خوب واکسیناسیون جمعی در کشور اردوی راهیان نور دانشجویی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عباس کاظمی اظهار کرد: با توجه به روند خوب واکسیناسیون جمعی در کشور و با این توجه به اینکه اکثر مردم واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه برای حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی فراهم شده و تدابیر خاصی نیز اندیشیده شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مشتاقان حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محروم شدند که با توجه به اقدامات صورت گرفته زمینه حضور زائران در مناطق عملیاتی و در قدمگاه شهدا و میعادگاه ایثارگران فراهم شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای برگزاری این مراسم همه جوانب و ملاحظات بهداشتی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این مراسم برای برادران از ۱۶ لغایت ۲۰ اسفند و برای خواهران از ۲۱ لغایت ۲۵ اسفند سال جاری خواهد بود و انتظار داریم دانشگاه‌های استان با مدیریت دکتر قاسم‌زاده در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این برنامه فرهنگی از این مشارکت فعال داشته باشند.

کد خبر 5435087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha